guess what i'm doing?

antar att de flesta av er gissade rätt med en gång. yes, jag kollar på one tree hill. ingen chock där inte huh? ;) haha, döm mig inte & tänk "åh den där kvinnan kan ju inte ha mycket till liv alltså."
jodå, klart jag har det. vilket jävla liv jag har, wiiiho! (låter ironiskt men det är inte menat så). jag är för tillfället nääästan jävligt nöjd med mitt liv. om man bortser från skolan som suger musten ur mig. hrm ncnc.

aja nu får jag kolla vidare, bjuder på dagens outfit sålänge så hörs vi imorgon





kofta-ullared. linne/klänning-vero moda. leggings-indiska. klocka-ur&pen. armband-lindex.ring-random. skor-din sko.
ganska kass look of today. men hade brått as always & jag fastnade inte på bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0