for those who don't know me i can be a bit crazy

goooood morgon mina vänner! ;)
har inte kunnat uppdatera dels för att jag var på personalfest hela dagen i måndags och hela dagen igår funkade inte mitt internet så jag kunde inte.
men nu märkte jag att pappa hade varit inne och fixat lite under kvällen igår när jag inte var hemma så nu är det tipptopp igen! :)

idag är det onsdag och om en timme är jag påväg in till sjukhuset. har en tid där med josefine klockan elva. sen klockan ett idag så drar skolan igång och vad jag vet så drar vi direkt igång med matte C .. skjut mig!!
vi hörs senare


jag & fina elena på efterfesten i måndags. kommer sakna att se ditt happyface i receptionen när man kommer till jobbet på morgonen.. hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0