dagens träning, pw!

hola spañola mis bloggläsare ;). (jag har läst spanska i tre år..? ja tjenare)
har inte allt för mycket att skriva om idag. har inte hänt något direkt. jobbade från nio till ett idag så blev en kort dag.

direkt när jag kom hem begav jag mig ut på en timmes powerwalk som dagens träning. körde även 100 situp's innan jag hoppade in i duschen sen jag kommit hem.
nu ikväll har jag bara varit social med mamma & pappa och nu ska jag bänka mig framför one tree hill. ska se alla säsonger från början nu. wooooh love it!


Kommentarer
Postat av: Maria

ONE TREE HILL!!!! :D jag älskar det!!! Det ska komma nya avsnitt i höst! :D löööve it! :D

2010-08-22 @ 21:27:17
URL: http://mariawallins.wordpress.com
Postat av: maria själv

svar maria: jag veeet :D hur underbar är inte det?! mh man kan inget annat än att älska den serien. MHHHHH!!!

2010-08-23 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0