70 års gille

hade för mig att jag bloggade igår, men bevisligen inte. wellwell, gör en liten uppdatering nu då. men inget stort, det orkar jag inte. är helt slut.

igår var jag på 70 års gille med familjen. peter & jessica fyllde år. 40+30=70! (I)
allt ägde rum på löderups strandbad där det bjöds på massor med mat och sånt. trevligt trevligt.
vid halv sex var vi hemma igen, då gick jag och la mig en timme, när jag vaknade böt jag om och körde sen iväg till josefine där jag spenderade kvällen med att kolla på film med henne, linus och affe. trevligt

lite bilder.

look of yesterday? överfulbild men whatevaaah
linne - gammalt, minns ej
kjol - vero moda
kofta - vero moda (?)

people

people

mammut

daniel & frida

people

håkan, marie & peter

peter & jessica(osäker på stavningen..)

moster, kusin, ? , håkan





my crib


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0