tagit mig samman nu

nu har jag lugnat ner mig lite.. pappa sitter och försöker fixa datorn gullig som han är, men verkar inte gå så bra.. så ja vi får väl ha hit datormannen imorgon igen. detta måste fixas. nu! :(

aja. kan prata lite om min dag, det vart helt okej, men jag har varit riktigt trött och seg hela dagen. independence day gick på 6an igår och jag var ju bara tvungen att se hela! det är en av mina favorit filmer, trots att den är 14 år gammal så är det en film jag aldrig tröttnar på! den är faktiskt riktigt bra. och att will smith är jävligt snygg i den filmen också gör ju inte den sämre precis.. (; hrm



iaf, tillbaka till min dag. hade ju so-prov sista lektionen. och det gick nog ganska bra faktiskt. provet var nästan löjligt lätt på sitt vis, men frågorna var värda mycket poäng så inte säkert att man skrev tillräckligt mycket för att förtjäna dom..
aja, kartan kunde jag iaf! ;) tur det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0