susie sunshine

hej alla fina.
jag känner mig extremt olycklig just nu, har sån enorm press från skolan just nu så det är inte sant.. jag har inte tid med allt vi måste göra! alltså det är sjukt som de värker på en med uppgifter, läxor och prov nu.. usch. vill inte gå teknik längre.. :( aja.. det är väl värt det i slutändan .

hur som haver så var jag ju och jobbade innan idag. gick bra och så, blev ungefär tre timmar. fick även reda på nya jobbdagar i maj, kommer bli ganska mycket, och jag kommer klaga riktigt mycket på att jag inte pallar, men det kommer vara riktigt värt det sen när min feting lön kommer i slutet av maj! ;) rauur i love money. då blir det iväg till malmö dirr!


har typ bildbrist på denna datorn. så får bli lite reklam för mitt jobb. så om ni ska åka till simrishamn någon gång så bo på hotel kockska gården, riktigt fint är det  med ytterst trevlig personal! ;) . lovar :)

nu ska jag försöka plugga igen och sätta ihop ett schema över nästa vecka..
pusss

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Skitfin header :)

2010-04-25 @ 17:19:36
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0