söt farmor, sött barnbarn

känns som jag har massor att lägga upp som jag inte har hunnit göra. det är dock mest intressegrus för er, men det är ju alltid något som fyller ut de tomrummen som finns efter att jag knappt har uppdaterat.. ;).

hur som haver så fyllde min fina farmor år i tisdags. hela 81 år blev hon och jag kände mig lite extra söt så köpte fina blommor till henne. mest för att visa hur mycket jag tycker om henne och gratta henne på födelsedagen.
hon blev verkligen jätteglad vilket gjorde mig ännu gladare. jag älskar dig farmor. hoppas du lever i hundra år till..

för övrigt så fyllde min katt år igår(?!). hon fick dock inga blommor ;). påtal om det.. jag glömde nog att säga grattis överhuvudtaget.. haha f*n. wellwell, she loves me anyway.

igår blev det träning på friskis med maria. efter många om och men.. jag totalvägrade först och hoppades på regn.. men hon övertalade mig med snack om en fin strandkropp och endast två månader till sommarlov. direkt när jag kom hem blev det dusch, lite plugg sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0