pluggis

hejhej hallåå.
blev som jag trodde, efter skolan begav jag mig ner till stan med tämms. kollade runt lite på lindex och även den nya affären, ingen aning om vad den heter.  fick med mig lite hem. trodde jag aldrig? var länge sedan jag handlade såhär "mycket" i shamn.. haha, men har man inte tid att åka iväg till malmö så får man ta vad som finns.. kommer blider snart.

just nu sitter jag och mäter lite på huset till uppgiften i CAD. har tänkt bli klar med alla mått & så idag så jag kan börja mata in det i datorn sen i skolan. 
känner mig som en liten pluggis när jag håller på med arbeten i tid. alltså när det inte är sista kvällen och deadline vid midnatt.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0