lite tid ;)

hej bloggen. nu har jag lite tid och ork till att blogga. (y) sitter just nu med blekning i håret och känner mig allmänt fager. ;) .. gör dock bara slingor. tack till min kära syster som offrade sig och hjälpte mig. puss på dig ;).

just nu.

svenska provet jag tjatade om igår gick nog ganska bra faktiskt. bara typ skrivkramp. mr tight-pant's prov har alltid frågor som kräver uppsatser till svar för att bli godkänt.. men det är härligt! satt för första gången kvar bland de sista på ett prov.annars brukar jag sitta där ute och klaga på att dom andra sitter för länge. verkar som att jag har gått över till den mörka sidan nu. nooooo hahah.

aja hur som haver så var dagen otroligt chill! bara matte en timme sen sv-provet. efter det lunch och kolla på volleybollturnering med julia. riktigt najs dag! :)
blev hämtad av mamma & pappa redan klockan ett så åkte i till tomelilla ist. så jag slapp träsmaken i röven.. ;) haha.

aja kommer mer om turneringen sen kanske. har bilder jag kan lägga upp;)
nu ska jag fixa lite med kläder. ni kanske får se sen men nu är det secret project.. ;)

Kommentarer
Postat av: Kc

Så otroligt sööt blogg du har!<33

2010-04-19 @ 19:04:17
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: maria

svar: Kc.

tack så mycket :D :) puss

2010-04-19 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0