hem leverans?

när jag kom hem från en dryg dag i skolan igår så låg detta och väntade på mig när jag kom hem.

två st oasis dust it och en barn tandborste(?!) med bamse på.


jag kan förklara det där med bamse-borsten.. ;) haha.
det är så att mina tänder inte sitter helt rakt på sidorna i min mun så det är jättesvårt att komma åt med en stor tandborste. därför sa min tandläkare åt mig att skaffa en liten barntandborste också.

och varför det är just bamse på den berodde på att det inte fanns så mycket att välja på förutom denna och en såndär med gummipropp-fot på ni vet? ;) så den kan stå upp själv. haha mamma tyckte jag var lite för gammal för det.. men.. är inte bamse nästan värre? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0