helt slut

jag är så otroligt trött nu så det inte är sant. blev skola & sen träning idag för min del. skolan var ganska chill idag, hade bara cad, matte och lite svenska, sen såg vi på smes-musikalen och fick sluta "redan" tre. då stack ner om på lindex igen för att handla leggings och strumpor. (y) . sen vidare till farmor och sedan upp på friskis för att tagga till träning. jag & maria fick med oss julia idag, och även freddy ;) haha. känns riktigt skönt nu. precis kommit ur duschen.

nu ska jag bara kolla igenom internet lite sen nanna som fan, imorgon är det skola, hem & fixa, sen fira valborg med fest.  


igår städade jag i min låda vid skrivbordet och hittade en massa gamla och pinsamma saker.. bland annat ett antal dagböcker som jag ska bränna och ca 200 småbilder på mig & mina vänner från att vi gick i fyran-femman. sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0