DAMP DAMP DAMP A LA MARIA

åååååh jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaalen ! FÖRST så vill inte min dumma telefon fungera. totalvägrar att skicka sms. så får jag damp för det. och som grädden på moset så låter min dator som ett brunstigt jävla lokomotiv och stänger av sig var och varanna minut. TYP ÅÅÅÅÅÅH

har jätteont i halsen nu efter att jag skrikit som en dåre i kudden.... ett försök att dämpa mina anfall.. men tror det hördes ändå. haha

nu har jag precis varit nere och klagat som en sur nyckelpiga på pappa om att  får tummarna ur röven och skaffa ny dator till mig... verkar bli denna veckan vilket känns jävligt bra.
har haft drömmar om hur jag kastar ut denna datorn och ser den gå i bitar, och sen ut och hoppa på den, tjugo gånger, och slutligen låta min vovve gå ut och göra sina behov på den.

anledningen till att jag inte kunde skicka sms var för att mina pengar tydligen var slut. ncnc. visste jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0