älskar våren

det är så otroligt skönt att våren äntligen är här. jag älskar värmen, jag älskar solen, den nästan molnfria himlen och det faktum att sommaren inte längre är så långt borta.
imorgon, om exakt åtta veckor, slutar vi skolan och tar sommarlov. det är sjukt så snabbt tiden går, snart är första året avklarat på gymnasiet. två till sen är det min tur att ta studenten. fyfaaaan vad jag längtar.


hur som haver, jag skulle ju börja blogga igen ja. ;)
dagen har spenderats i skolan. direkt när jag kom hem så blev det att sitta ute i solen några timmar. så härligt. sen blev det mat och fysikläxa, dator och nu har jag precis kollat igenom bilder som jag tagit idag och gjort ca 150 situps.
haha nu får det vara nog, jag går och lägger mig. ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0