uttråkad till tuseeeeeeen :D


mja dagen idag blev ju inte riiiiiiiktigt som jag hade förväntat mig ..
hrm. hade tänk mig att jag skulle jobba,
sen hem & duscha, ta det lugnt & sen in till stan & *******************
resten av dagen & lite av kvällen..., men nej.
så blev det ju såklart inte!

åh. ist blev det jobb, hem, duscha, stan typ en timme ? hrm.
sen hem, mat, efter det fick jag världens magknip. åh
jag lovar det var som migrän i magen, trodde jag skulle dö..
kunde varken sitta upp, gå eller nästan inte heller ligga ner.
inte kul. så ja, så blev min underbara lördag.

det är bara för att jag hade planerat saker säkert.
det är så jääävla typiskt & fan heller okej! :@
maaaah. är så förbannad.
nu går & jag & surar i sängen ist,
den enda som förstår mig

SPARK I RÖVEN, HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0