uppdatering torsdag;

här kommer då uppdateringen av torsdagen :)

vaknade hos tidala vid tio kanske ? ingen koll. (y)
så gick vi upp & åt frukost.
sen ut & ta ut hästarna.
sen in igen, knarka tv som fan ;D
jag körde hem sen vid tjugo över tolv.

nära på direkt efter jag kom hem så blev det att
sätta sig i bilen med pappa upp till kristanstad.
på jakt efter skor, kamera & tv! :)
efter någon timme lämnade vi kstad med
två av tre saker.
några skor hittade jag inte.
men kameran blev min och pappa fick tag på en ny tv till han&mammi.
så det var ju top notch (y).

hemma vid halv sex. iväg igen sen vid sju
ungefär för att leka med hannahbbe. <3
kvällen spenderades med henne & lite andra olika människor.
trevligt det (:
hemma vid halv tolv. då film, sen nanna som fan vid ett!



happy face - pappa! ;)                                    happy för marias påse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0