två år.


två år sedan dessa bilderna togs nu. vi var små fast det inte var så länge sedan som det verkar.
vi var unga & dumma men vi hade iallafall inga problem. du var min första riktiga pojkvän & även min första riktigt stora kärlek. du var underbar.
men sen bilderna togs har mycket hänt. vi har förändrats. både du & jag. men mest du.. jag känner inte igen dig längre. den killen jag var tsm med var ingen idiot. han var världens bästa människa & den finaste i mina ögon.
du har sjunkit lågt nu, du behandlar mig illa. förtjänar jag det? jag vet inte. men jag trodde inte du kunde vara elak. jag hade ty
dligen fel. men en sak vet jag & det är att jag kan aldrig hata någon jag en gång har älskat.

men snälla, låt mig vara nu om du bara är ute efter att skada mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0