the day of the matteprov ?


hej alla svampar :)
innan lukas klagar på min dåliga uppdatering av bloggen igår så vill jag faktiskt försvara mig.

gårdagen igår var hrm, packad ?
inte överdrivet egentligen, men jag hade inte särkillt mycket tid för, mig?
började skolan tio över åtta som vanligt.
skulle ha slutat tjugo i två, men eftersom vi skulle jobba med teknikpokalen
så var det istället det som gällde från halv ett till halv fyra. maaah tre timmar?
aja. det gick ju bra för oss i mitt lag, eller ja, för dom, jag bidrog inte med så mycket (A)
vilket fall som helst så tog det slut halv fyra,
då blev det vidare hem till hubbsibby.
sen ut en runda i stan & så. stack hem sen vid fem.
sen blev det att plugga matte ngt så in i helvete! :(
inte skoj.. men man är ju tvungen, prov idag.
efter denna lektionen vi har atm. skoj ..
det blev matte hela kvällen igår tills jag gav upp & däckade i sängen elva. (y)

. dagen idag har varit ganska chill tills nu.
datorkunskap nu som är så underbart kul :D ^^ ncnc.
sen som sagt matteprov.. önska mig lycka till.. ?

mhh (:
KYSS & SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0