tell me where our time went and if it were time well spent

jag känner mig helt ur fokus idag.. ingenting har gått särskilt bra. ingenting överhuvudtaget. :(
skolan har varit som den brukar men som vanligt finns det lektioner där jag sitter som ett frågetecken, då känns det som jag är den enda som inte förstår.. ? det är då jag börjar undra om jag verkligen har valt rätt linje?
är jag smart nog för denna linjen? kommer jag palla trycket? .. verkligen osäker just nu.
.

det är inte bara läshuvudet som har jävlats med mig idag utan även den delen som står för den känsliga biten..
jag har varit förlorad i mina tankar och känslor hela dagen. helt fast och jag har inte kunnat ta mig loss. tankarna kom precis som känslorna, efter jag kom på vad det är för dag imorgon och vilken betydelse dagen har för mig..




jag vill inte ha ett hjärta längre, jag vill inte känna av det!
jag vill bara stänga av allt. trycka på antingen knappen för stopp eller reverse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0