skulle publicerats igår. (måndag)


jag är riktigt lat just nu (a)
är sugen på att blogga, men jag orkar aldrig.  hahahihi.
men nu tog jag mig i kragen så nu får jag göra det :)


ja, när bloggade jag senast? hrm, fredags?
nej, lördag "förmiddag", juste. innan jag körde till hannah.

mja, om vi ska fortsätta där så körde jag ju som sagt in till hannah bby. :)
hela kvällen spenderades sen med henne.
hon är riktigt guld den människan!
vi var mest ute och frös rövarna av oss ;d.
men kom även på att vi nästan är släkt! (;
riktigt najsprajs.
jag körde hem redan vid tjugo över tio.
hade riktigt ont i huvudet och skulle jobba dagen efter.
blev direkt att däcka i sängen när jag kom innanför dörren. underbart!

igår, söndag, så blev det då att jobba. skooooj.
inte alls helt pepp. huvudvärken var kvar när jag vaknade
så det var ju underbart..
aja. jag pallrade mig dit iaf och tro fan inte att jag städade flest rum av alla ändå ?
JO tänk för att det gjorde jag. (;
man kallas ju inte kingen för inget

sen blev det hem & stoppa huvdet i matteboken. :)
dock inte länge. för sen blev jag trött & gjorde annat. (yyyy)

mja. det var min helg :) & idag är det måndag igen så har
varit i skolan såklart. & lyckades med att glömma skåpnyckeln! BRA MARIA! :)
fast mammi kom & lämnade den så fixade sig snabbt (;




slutade två. då körde jag till havet & guuuud vad jag älskar det!
så sjukt härligt. går inte att beskriva.
havet är min fristad. att sitta där, ensam med bara mina tankar & havet.
efter stoppet vid havet blev det direkt hem & räkna matte!
skojsigt. :) nu har jag suttit här ett tag & ska väl sova nu :)

& nu ORKAR jag faktiskt inte skriva mer,
ändå ingen som kommer orka läsa hela :)
KYSS & SMEK, sov gott pullor (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0