så mycket för aktivt bloggande! hrm. (a)

skulle ju skärpa mig, men änsålänge har det gått sådär va ?
jag kan bli så mycket bättre :D om jag bara orkar ..

om någon var nyfiken över hur det gick på matteprovet,
känns det som att det gick super!
får bara hoppas att magkänslan stämmer överrens med resultatet. :)
håll en tumme för mig ;)

dagen idag har bestått av skola, skola & åter skola. maaah
fyra lektioner, á la nästan två timmar allihopa ?
det är liiitta drygt sådär. men fotolektionen idag gick superbra.
vi framkallade och kopierade svart/vita bilder.
och jämfört med förra veckan blev det guld! :)
blev man glad eller blev man glad när man såg en bild
på pappret istället för ett helt vitt eller helt svart område? JADÅÅÅ

efter skolan blev det direkt hem till vovven som varit ensam hemma
hela dagen. mamma & pappa var på shoppningtur i tyskland.
& ja, inte var det kläder eller dylikt som handlades .. ;)

nej nu får jag skriva svenskan!
KYSS & SMEK


kom inte & säg att jag är den enda som tycker att det har blivit riiiktigt kalt nu ?
fryser nästan röven av mig bara jag går utanför dörren..jag gillar det INTE

Kommentarer
Postat av: Mr:fluffis

du var ensam hemma, men vi hade INTE sype hemma hos dig:O? vad är det för fel på dig:O

2009-10-22 @ 19:44:29
Postat av: Mr:fluffis

du var ensam hemma, men vi hade INTE sype hemma hos dig:O? vad är det för fel på dig:O

2009-10-22 @ 19:44:40
Postat av: maria

ah du är ju helt borttappad lukas ;)

2009-10-22 @ 20:03:36
URL: http://mariaperssons.blogg.se/
Postat av: frida.

MORR!! min halsduk, som jag har letat efter :( den ska jag ha nästa gång jag kommer hem till er ;) skaffa din egen ;D

2009-10-23 @ 16:29:46
URL: http://fridhapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0