rubrikjävel. :)

jag är verkligen inte på humör för att blogga nu. :) men känner mig nästan lite tvungen? aja. får bli en kortis.
igår så spenderades dagen i skolan & sen resten med hannah.
underbara människa, du är guld! <3
dagen idag har också spenderats i skolan. vilken chock va? hrm. det är skooooooooj :) efter skolan blev det direkt hem med bussen. & sen.. ja ? hrm. skulle göra naturkunskapen men, fan, fastnade på första frågan? haha skills har man ju gott om! (y)

nej nu ska jag ner & duscha som fan. sen får jag väl göra den satans läxan (a. sen blir det dh som fan! :D nya avnitt. ohyeees. efter det blir det direkt att dratta i sängen & göra det jag är bäst på ;) SOVA.

KYSS&SMEK

jag saknar mina sms som fan :( suger att behöva spara på dom. MAAAH måste laddaa mobileeeeeen
btw. smsade precis kissie och frågade om hon verkligen var oskuld, & ja det var hon. så nu vet ni det också (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0