pumpa rompa

dagens mest spelade låtar;

tila tequila - paralyze
raaban & recca - pumpa rumpa


rauwww. (y)


jag har varit helt död idag. jobbat både lördag & söndag denna helgen också. typ fjärde i rad? jag får aldrig tid att sova ut. :( så satans kasst! men nästa helg. DÅ ska maria vara ledig (y) mhhh!
jag jobbade då idag också. blåste som fan & lite till så blev körd dit idag! :) enda positiva med vädret. haha
vi hade hela hotellet att städa idag så det var ju skoj.. hrm. men vi la i högväxlen så blev klara till halv två. skönt!
så kom frida & hämtade mig. sen hem & plugga matte.  pluggade dock inte så länge för höll på att somna. så kollade film med pappsi.
sen blev det på det igen, men även nu gick det inte så bra. fick ont i magen som fan & sen hade jag redan ont i ryggen sen jag bar tvätt som en jude på jobbet. så det var ju en härlig kombination ! :D

jag gick upp & la mig i sängen för att magvärken skulle gå över. slutade med att jag stänger ögonen och däckar i två timmar. (y) pappa väckte mig sju. så då blev det dusch & datorn lite, sen ner om & upp hit igen & nu ska jag gå & lägga mig igen :)

UNDERBART
lite onödigt långt det blev, men fan, pallar inte ta bort nu när jag har skrivit ^^
så KYSS & SMEK lovers

Kommentarer
Postat av: mikaela

när du ska bära ska du böja på knäna så får du inte lika ont. ;) <3

2009-10-05 @ 19:24:44
Postat av: Mr:fluff

Nästa helg skall du ju supa:O

2009-10-05 @ 20:37:00
Postat av: maria

hahahah sånna puckohuven ni är :D

& mikaela, lätt att INTE böja på knäna om man går upp & ner i en trappa när man bär tvätten ? :D <3

2009-10-05 @ 20:40:08
URL: http://mariaperssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Och vem skickade "Pumpa Rumpa"? ;) Hmmm, kingen herself. (H) <3

2009-10-06 @ 18:29:05
URL: http://livinloud.blogg.se/
Postat av: maria

du bby! ;) bäst äru ! <3

2009-10-06 @ 18:36:13
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0