puerto rico

jag känner mig jääävligt seg på att blogga nu.
har knappt ork till det längre. haha. har ändå inget skoj att skriva ? :)
men nu är det i allafall lördag och jag fick min älskade sovmorgon. underbart!
igår blev det bara fredagsmys & sånt med jyns.
och nu idag så ska jag snart in & träffa hannah hjärtat när hon har slutat jobba & sånt.
om det blir som planerat, vilket jag verkligen hoppas på (: <3

vet inte riktigt vad kvällen erbjuder än men vi får väl se hur det blir.
ni kan ju alltid höra av er (y) .

nu ska jag fixa till mig & så får ni ha en trevlig dag, för det ska jag ! ;)
KYSS & SMEK


fira pappas 50-års dag i puerto rico, två veckor i maj. ska man följa med eller inte? hrm .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0