klydd..

hej alla happy faces ;)
passar på att blogga lite snabbt nu.
ska snart gå & mysa med sängen.
ska upp & jobba imorgon, jippie .. (y)
aja. vi får hoppas på många timmar så det är värt det!

mja. dagen idag har varit ganska chill :)
vaknade vid tolv idag. underbart skönt!
hjälpte till att städa lite & så.
städade även mitt rum, oooom det behövdes! (;
nu är det finfint. se hur länge det varar 8) ..
vid tre någonting körde jag in till stan för att leka med hannah.
sen har min tid från dess till nu spenderats med henne
& lite andra olika människor.
väldigt trevligt & så :)

kom nyss hem för en halvtimme sedan kanske.
efter att jag & hannah fick brottas med min
moppe för att få igång den ^^
den har ju sina dåliga dagar ..
hrm, måste lämna in den på service, NU ! ..

nej, nu ska jag gå & knyta mig
så jag är pigg & glad imorgon.
sista dagen på lovet :/ en vecka till hade ju inte varit helt fel?

aja. KYSS & SMEK

sluta förvirra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0