känner hur jag går isönder

sån dålig uppdatering det har blivit nu :(
vet inte varför det blir så men har väl inte haft humöret för att skriva.
känner hur allt har gått neråt de senaste dagarna nu..
jag vet inte varför .. men jag gillar inte det..

riktigt bööööstilösti. kan bero på vädret &
bristen på saker att göra ?
eller så är det de dära andra

vilket fall som helst så suger det fiskröv ..!
JAG VILL BLI GLAD IGEN! maaah

nej nu får jag väl sammanfatta lite vad jag har gjort sedan sist.
mja, i lördags blev då kvällen spenderad iväg med pappa hos
patrik & niklas. det var väl trevligt & så.
söndagen(igår) gick till åt att jobba, färga håret & träffa jyns m.m.
mesta tiden av idag gick åt att möblera om mikaelas rum.
så känns nästan som jag har jobbat idag också .
helt slut är jag nu.. har inte direkt ngn ork att göra ngt nu heller .. :S
jag vill göra ngt men pallar inte att köra iväg i detta värdet..
pallar inte sova hos ngn och pallar inte ha ngn här.
så ja, vad ska man göra ?

gräva ner sig i sängen. MH
KYSS&SMEK

vi hoppas på en bättre morgondag..

med dig är jag stark, med dig är jag underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0