jag har mina behov, precis som du (;

hej alla förvuxna-bebisar. :)
haft en bra dag ? ;d jag har (; förutom vissa delar.

dagen idag började med tre timmars jobb med teknikpokalen! woho.
positivt: slapp mentor, samhälle & matte! (y)
negativt: känner mig väldigt mycket ivägen där då jag bara väntar på att få måla vår bil,
eftersom jag inte vågar göra ngt annat då jag förmodligen kommer förstöra hela skiten. haha

efter det och lunchen blev det vanliga lektioner.
svenska, naturkunskap och engelska.
fast det var hyfsat chill, ändå kändes det som dagen aldrig skulle sluta.
men tillslut så var klockan halv fyra.
då begav jag mig till hannahs place.
sen blev det ner till lindex & fixa nytt smink till mig, sen luffa runt,
vilket vi är överdrivet grymma på.
vi har vip-places överallt and we like it. rauur (;
åkte hem med mammi vid sex. sen har det bara varit chill som fan (:

nu ska jag snart sooooooooova
& det ska bli riktigt gutt!
sen imorgon börjar LOVET! om jag har längtat!
STOR KYSS & MYCKET SMEK


maria persson behöver en digitalkamera & hon ska fantami köpa det också!
vet dock inte vilken än, men det fixar sig. (;


Kommentarer
Postat av: Filip

Du ska få måla nästa gång!:D säg bara vilken färg du ska ha så beställer jag! :)

2009-10-24 @ 23:50:56
Postat av: maria

haha okeeej (a) ... ni gillade inte riktigt idéen om rosa ? ;)

2009-10-25 @ 01:15:59
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0