i feeel gooood nana nananaaa


SHALALALLAAAAA hej (:
här sitter jag igen och bloggar. ;)
har blivit liiiiiite bättre nu, eller ?
ska iaf försöka blogga varje dag,
gör jag det mer än en gång/dag,
då är det fan guld stjärna i kanten på mig! (y)

dagen idag har varit väldigt, lång ?
jag tycker inte riktigt om tordagar, har så överdrivet mycket lektioner känns det som. :s
hrm. men ja, hade svenska prov idag, tror faktiskt att det gick riktigt bra! :)
det känns bra i alla fall. får hoppas att den känslan stämmer (;

mja. slutade skolan halv fyra. as usual.
efter det mötte jag jakob. riktigt kul att träffa dig faktiskt. :)
var för länge sedan nu.
han skulle hjälpa mig med matten, men smarthuvet hade ju inte haft funktioner än?
haha tack för den smartass ;).
jag åkte hem sen med kvart över sex bussen,
då blev det mat & sen nu datorn, fastnade lite
men nej. nu måste jag vara duktig flicka & göra labrapporten till imorgon.

YESYES good girl
KYSS&SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0