fredags mys


tjalalaaaa idag är det fredag! :)

dock hade jag inte riktigt fattat det förrän för typ två timmar sedan?
kändes verkligen inte som fredag idag.
men OOOM jag är glad över att det är det ;d

ja, skriver kortfattat nu. orkar inte sitta här. :)
idag blev det skola 8.10-14.00, ganska chill.
skulle ha kört idag men min muppe dog. bööhst.

efter skolan väntade jag på hannahbabe som slutade tre.
var med henne sen till sex då jag åkte hem med mammmii.
träffade även beckimani en stund. trevligt som fan, precis som alltid (;

väl hemma blev det bara mat & sånt.
ikväll ska jag göra ingenting och det känns jäävligt skönt.
måste vila ut mig riktigt. sen blir det jobb imorgon. (y) yeeey.

aja får väl gå ner & vara social nu.
orka datorn & bloggen. hihi.

KYSS&SMEK

skicka sms så får du en puss

Kommentarer
Postat av: Mr:fluffis

Gör du någonsin något annat än vilar:P?

2009-10-17 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0