för lukas skull!

detta inlägget skriver jag för lukas skull
eftersom han klagar på att jag bloggar dåligt. hrm.. (N)


dagen idag har inte varit så annorlunda från andra tisdagar.
samma lekitoner & så.
förutom att vi slapp en timme av anders ståååååååls so lektion
för att istället gå på introduktion för teknikpokalen. :)
blev indelade i grupper & sånt.
blandade grupper med både ettor, tvåor & treor.
detta året ska vi bygga en lådbil. ja, vi får se hur det går.
det är inte riktigt min starka sida känner jag så lämnar det mesta till pojkarna,
jag bara sitter där, nickar & ser söt ut. hahah (y) hrm.. ncnc :D
kommer bli skiiitbra.

dagen i skolan slutade halv fyra,
då blev det direkt på bussen hem.
när jag väl kom hem blev det en liten fika
& sen upp och däcka i sängen två timmar. underbart!
vaknade lagom till middagen.
sedan dess har jag suttit här & nu kollar jag på dh där nere.
älskar det!

nej, nu har det nog börjat igen så får gå ner :)
KYSS & SMEK, mobilen är med

Kommentarer
Postat av: Mr:fluffis

Jeah bara för mig:D

2009-10-14 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0