"få tummarna ur röven" - som fan

ååååh, jag är inte på blogghumör (a)
orkar inteeeeeeeeeeeeeeee. lalalalala

men ja, får ta mig i kragen nu! hrm.
idag är det fredag, som ni alla vet ? dööh (i) iq-fiskbulle ..
dagen startade vid tio, då jag masade mig upp ur sängen.
två & en halv timme senare mötte jag beckman för en fika. :)
mycket trevligt & mycket snack. det behövdes!
efter fikan mötte vi upp med mikaela också.
så hyrde vi en film & köpte gottgott godis. :)
vi förflyttade oss hem till mikaela för att se på filmen & kränga.
jääävligt bra film måste jag säga ;) haha
den hette (s)extreme movie, om ni är sugna på att se den också.
mycket porr, myyycket rolig, och väldigt mycket najs (; haha (y)

efter filmen startade vi en annan, p.s. i love you.
vid halv sex åkte beckimani hem.
följde med mikaela ut med sin vovve en runda
sen körde jag också hem .
sedan jag kom hem vid sex så har jag inte gjort särskilt mycket.
men det har faktiskt varit jävligt skönt! :)
känner att det var dags för en lugn myskväll med migsjälv.

nu blev detta inlägget fööörlångt ? tvekar på att ni orkar läsa allt.
menmen, man vet ju aldrig . :)
nej nu får jag sluta skiva & göra något annat!

vi hörs imorgon

KYSS&SMEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0