brrrr

tjeeena bbes (;
tänkte vara duktig och blogga lite aktivt idag,
får väl se hur bra det kommer gå.
idag vaknade man vid halv elva kanske ?
tio minuter senare ringer beckman & vill prata.
ja tur för henne att hon inte ringde innan, då hade jag nog varit lite grinig ;)

pratade med henne en stund.
sen blev det en mumsig frukost :)
sen har jag suttit här nu lite,
men nu ska jag ut en runda med hunden och ringa & efterlysa pappa
som fortf inte kommit hem från tandläkaren ?
haha undra vart fasen han blev av ? ;)
fastnade kanske med borren i munnen? vem vet ?:d

nej nu ska jag somsagt ut, sen blir det att fixa till sig & se vad dagen erbjuder.
KYSS&SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0