VARNING FÖR INTRESSEGRUS I ÖGONEN AV DETTA INLÄGG

är jag kiss kass värdelös eller ?
mja min bloggning har varit det iaf.. fack ooops.
blir en lite snabbis här nu bara för jag har egentligen inte tid.
kom på att jag MÅSTE läsa i en tråkig engelska bok tills imorgon.. mh.
matte skulle jag också gjort, men nixpix. inte haft tid!

en sammanfattning av helgen;
efter en jävligt chill fredag i skolan så blev det helg (y)
ngra timmar efter skolan var jag med hannah.
sen vid fem åkte jag & frida hem.
fixade till oss, sen gäster.
åt bara med dom. sen körde jag in till stan.
kvällen spenderades en stund med hannah + amanda. resten 'dold text'
hem vid tolv. social till ett, kort till två, sen säng!

lördagen; gjorde inte ett skiiit på dagen. SOV
vid sex körde jag in till jyns, där elle & elna var.
gick ut efter en stund. sen lockade vi till oss en jävla massa folk till jysk. (y)
satt där resten av kvällen.
vilket life ? haha.
halv tolv skulle jag vara hemma. men neeeeeejdååå
min moped ville inte köra någonstans! :D
SKITEN STARTADE INTE ALLS
det är typ femtioelfte gången det händer nu.. MÅSTE FIXA
åååh. ja, så slutade med att däcka på golvet inne hos mikaela :)
i hennes fina egna-sydda mjukisbyxor med fickorna nere vid knäna (A) haha
nya modet. ;) somnade väl vid halv två ? minns ej

söndag; upp & hoppa halv nio.
fixafixa mig. sen kom pappa & lämnade saker till mig
& fick självklart igång min jävla moped på första försöket! . ncnccccc
sen blev det att köra till jobbet.
var ensam städerska idag (y) skoj .
fick lite hjälp så gick bra ^^
slutade vid halv två. upp till farmor&farfar - fars dag ju.
stannade där ngn timme. sen hem.
sen blev det chill med dator & sånt.
ut om & åkte moppebil. haha, så nu har man gjort det också (y)
kan man stryka det från listan.
sen nu blev det datorn
& nu ska jag sova!

bilder från dagarna kommer förmodligen imorgon.
KYSS&SMEK

nu har jag iallafall berättat hur det ligger till
nu får vi se


Kommentarer
Postat av: mikaela

du, jag jobbade hårt med dom byxorna! xd <3

2009-11-09 @ 14:34:54
Postat av: Mr:fluffis

kvällen spenderades en stund med hannah + amanda. resten 'dold text... det där låter välldig välldigt snuskigtXD

2009-11-09 @ 19:31:56
Postat av: maria

hahah, lukas, jag är snuskig .. ;$ ;) .

BYXORNA ÄR JÄTTEFINA MIKAELA :D jag ska fixa dom åt dig ;) . <3

2009-11-09 @ 20:21:14
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0