one last breath

nu har jag tänkt att blogga! (y)
- ja fy fAn vad jag ska blogga! ;)

skrev inget om dagen igår.
men det var inget särskilt tycker jag ?
hade teknikpokal + två lektioner som sagt.
efter skolan blev det hannah en liten stund.
sen bussen hem & sen blev det chill som fan bara.

dagen idag har också varit ganska najsprajs (y)
började med mentor + matte,
sen hade vi lunch + håla iom att vi inte skulle ha svenska. GUTT!
så jag gick ner med filippa & julia till piri piri & åt lunch ;$ mh !
när vi kom tillbaka till skolan var det bara
naturkunskap & engelska kvar.
& båda lektionerna var otroligt najs. helt chill . haha (y) tummen upp.

imorgon lär också bli ganska härlig ;D
bara diskutera bok på svenskan, sen lite fjuttig matte, tror jah?
sen slipper vi väl halva kemin för vi ska ha final på teknikpokalen,
så vi missar även engelskan & sen slutar vi efter det! FYFAN vad underbart (y)

äh hela denna veckan har varit underbart slapp.
synd bara att det inte håller i sig. ^^
nej nu ska jag neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
palla datorn. (:

KYSS&SMEK




creed - one last breath, att vakna till den låten..
och fortfarande ha ögonen stängda, jag ser dig.
& känslan går inte att beskriva även om jag hade använt tusen ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0