jag vet att jag kan.

hallå.
riktigt dålig uppdatering har det varit från mig nu.
men jag orkar verkligen inte med det just nu . :)
så ja.

men sammanfattning av helgen ifall ngn vill anteckna.
i fredags såg jag då twilight, new moon med mikaela & elna.
riktigt bra var den faktiskt. :) det bästa med
den var ju jacob black, mhhhh..(a.
filmen var slut vid tio. blev hämtade då av elin & fredrik.
körde runt lite hit & dit.
natten spenderades sedan i stan.

igår vaknade jag då i stan.
var med någon & sånt.
åkte hem med mamma & pappa vid elva.
sen blev det mest att ta det lugnt & duscha & sånt.
vid halv sex blev det att åka iväg med mammi & pappi
till patrik & niklas place.
kvällen spenderades sedan där. trevligt & så :)

blev väckt vid halv tio idag. trött som en jude..
gick upp & åt frukost. gick sen och la mig igen ngn timme.
skönt. vid två började jag fixa till mig.
sen kom någon hit vid tre. sen lämnade han mig igen typ vid sex..

ja. mycket mer har inte hänt. & nu tror jag
snart att jag går & begraver mig i sängen
men huvudet nerborrat i kudden.

imorgon är jag ledig. & det är underbart
kyss&smek

bilder sen fredag.


jag vet att jag kan klara av det. jag vet att jag kan vara stark.
jag behöver bara din hjälp och din tid. mest behöver jag dig.
lita på mig. jag ska bli felfri för dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0