fredagen den 13

när man säger att fredagen den 13e är en otursdag så skojar man verkligen inte.
denna dagen har varit riktigt kiss kass värdelös ..
ungefär som allt annat den senaste tiden.
orkar snart inte med att allt jag gör går åt helvete! :/
är trött på mig själv.

men vilket fall som helst, har mina uppdateringar nu varit värdelösa.
HEELT värdelösa. men jag har verkligen varken tid eller ork.
och just nu känns det inte ens som om det spelar någon roll.
känns som om jag skriver för blinda människor? om man kan säga så.

de senaste dagarna har mest bestått av skola & plugg.
igår tex spenderades 12 timmar i skolan! - en liten rast på piri piri..
åh. inte farligt drygt ? vi hade öppet hus. fast det var väl ändå helt okej .:)
trots att vi inte hade så mycket att göra.
jag guidade hannah, spelade kort med my ladies &
missbrukade knapptillverkningen.
fast vi hade skoj som fan ;) haha (y)

dagen idag har bestått av NOLL & lite till.
jag har duschat, dammsugat och saknat min moped ..
JAG BEHÖVER DIG !
nej, jag orkar inte skriva.
nu ska jag ner & ha fredags mys
KYSS&SMEK


Kommentarer
Postat av: Fiiliippa!

så jävla bäst vi är på att göra knappar och att komma på´en braau text ;D

2009-11-17 @ 16:34:04
Postat av: maria

javisst ! :D

2009-11-17 @ 18:38:41
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0