:) .... :(

jag tror att jag är inne i en dålig period.
en riktigt kass svacka .. ?
jag är aldrig riktigt lycklig mer än med
somliga människor som verkligen gör mig glad.
resten av tiden känns det som om jag bara är tvungen att
klistra på samma falska léende som så många gånger förr..

jag är inte nöjd med någonting.
verkligen ingenting. särskillt inte med mig själv.
jag ser just nu bara fel fel & ännu fler fel.
jag förstår inte vad du folk ser i mig?
jag är inget speciellt? jag är bara en i mängden.

blörk .. vill inte må såhär! fan då.

Kommentarer
Postat av: mikaela

:o ?????

2009-11-03 @ 21:12:27
Postat av: maria

äh <3

2009-11-03 @ 22:03:00
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0