då har man freeedag i blodet igen

bara det att det är måndags ngt så in i helvete ;) . haha.
aja. man är ju inte känd för att vara ett snille.
men här sitter jag & försöker plugga till so provet imorgon.
det går ju sådär lagom bra va (a).
jag som skulle jobba mer på mina betyg .. hrm.
jag sitter ist här & lyssnar på perikles & pratar med lite folk ;).
man kan ju inte annat än längta efter sommaren när man hör perikles? eller?

sommaren 2010 SKA BLI BÄST
jag fyller fan 17 bast. HÄRLIGT


här kommer en ngt försenad bild på vår pökiga bil vi hade till teknikpokalen! ;)
en riktig pärla ;D . haha. resultaten på tävlingen blev en tredjeplats.
som skulle varit en första plats om de två första hade diskats som de skulle ha blivit.
men nejnej ;) .. andra plats på designpriset iaf. (y)

hurfan det gick till vet jag bara inte .. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0