början på ett nytt liv? :)

nej, jag orkar inte vänta tills nyår för att börja mitt nya liv som de flesta andra gör!
men jag har ju inte påstått att jag är som alla andra? ;)

vilket fall som så ska jag nämligen börja banta :)
eller ja, inte banta så. men jag ska sluta äta en massa skit,
börja röra på mig mer. helt enkelt ha en nyttigare livsstil än den jag har nu.
känner att det har blivit lite för mycket nu den senaste tiden..
har nog gått upp en del i vikt & blivit större.

usch.. nej, nu måste det ändras. nu eller aldrig!
det är inte så att jag har ngt emot att vara mullig.
jag har alltid varit lite mullig. aldrig den där pinnsmala tjejen.
men mullig är okej när det gäller mig,
men när det är mer än mullighet, så som det är & håller på att bli nu,
det är inte okej för min självkänsla.
så likabra att åtgärda det innan det helt går åt helvete för my body jag en gång hade (;

att bara sluta med skitmaten & röra på sig kommer ge stora resultat på mig.
eftersom jag antar att min kropp fortf beter sig på samma sätt som den alltid gjort(a)

men önska mig lycka till nu! :D lär behöva det för att komma igång. (a)
jag som är så godissugen alltid..åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0