bögtrög dator (;

chacha ;). - det jäkla uttrycket. det har satt sig på huvudet, säger det hela tiden -.-
jag har inte tänkt skriva någon uppsats här idag direkt, det pallar jag inte. :)
men dagen idag har varit ganska seg, har varit trött som en jude ! =(
avslutade dagen med idrott, hade bad. så vi slutade redan tio över ett. NAJSPRAJS
väntade lite vid ahallen innan jag gick till bussen. åkte hem
sen blev det att halvsova i soffan. skööönt
ikväll är det inte allt för mycket som har hänt. :)

nu ska jag ner sen sova!
KYSS&SMEK

märkt att jag sover mycket & ofta nu för tiden .. ?
mamma & pappa vill att jag ska ta blodprov.
misstänker att jag håller på att bli sjuk igen ... JAG VILL INTE ! :'/




bild sen lördagen. elle & elna goes böghög

i väntan på världens mest osociala bönder. fick damp, ändå jävligt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0