2 1/2 men (y)

hahah, sitter & kollar på 2 1/2 men nu,
så jäkla roligt. hahah, skrattar så jag håller på att dö.
fast det kan bero på att jag är helt övertrött . (y)


skolan började idag igen .. skoj .. :)
förmodligen var det inte meningen överhuvudtaget att jag skulle dit.
för när jag vaknade kändes det som om jag skulle
bara ramla ner & dö så trött jag var.
blev snurrig som fan av att så upp. så det var najsprajs ^^
& sen när jag väntar på bussen
så kommer jag på att jag glömt både busskort OCH skåpnyckel, IGEN.
jippie .. aja. dagen tog slut i vilket fall som helst.
& kvart över två satt jag på bussen hem.
när jag kom hem däckade jag i sängen i tre timmar .


skönt :) sen blev det mat. sen dator & dusch & sånt.
& nu ska jag snart gå & lägga mig igen. uuuuunderbart

KYSS&SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0